Cloudgebaseerde service-expertise voor de digitale transformatie in gebouwbeheer: Het nieuwe SAUTER klantenportaal biedt meer efficiëntie en verbeterde transparantie voor gebouw- en assetmanagers.

Het IoT en digitale diensten worden gebruikt om “slimme gebouwen” te creëren. Ze bieden toegang tot gebouwgegevens vanaf elke locatie, automatische waarschuwingen bij afwijkingen in de werking en intelligente opties voor bediening op afstand. Het nieuwe Customer Portal draagt bij aan een belangrijke mijlpaal in de digitale evolutie van de diensten van SAUTER.
Vanaf nu zal de Customer Portal asset- en servicemanagers voorzien van alle informatie over contracten, onderhoud, servicefacturen en andere werkzaamheden die in servicecontracten zijn afgesproken, alles op één centrale plek. Persoonlijke contactpersonen bij storingen, statusinformatie over onderhoudswerkzaamheden en suggesties voor het optimaliseren van de werking zijn beschikbaar via het dashboard. Dit maakt het beheren van gebouwen en eigendommen aanzienlijk eenvoudiger. Gebouw- en assetmanagers ontvangen geconsolideerde informatie die leidt tot effectiever gebouwbeheer, met een overzicht van kosten, verbeterd risicomanagement en grotere transparantie. Het klantenportaal dient daarmee als een informatie- en communicatieplatform tussen de SAUTER-serviceteams en hun klanten.
Daarnaast biedt de Customer Portal een overzicht van informatie over comfort en benutting van ruimtes in het gebouw, over energieverbruik en de bijbehorende kosten, evenals operationele informatie over technische systemen. De constante beschikbaarheid van KPI’s, datavisualisatiegrafieken en alarmen voor gedefinieerde gebouwen stelt gebruikers van het klantenportaal in staat snel te reageren op afwijkingen van de normale werking en gebruik te maken van geïntegreerde opties voor toegang op afstand. Dit vereenvoudigt niet alleen de processen van gebouwbeheer, maar optimaliseert ook het comfort van ruimtes en de beschikbaarheid van systemen.

De Customer Portal maakt deel uit van de op maat gemaakte, cloudgebaseerde servicepakketten van de SAUTER-verkooporganisaties. Hun service-expertise stelt klanten in staat de gebouwkosten te verlagen, de aantrekkelijkheid voor eindgebruikers te vergroten en de waarde van hun eigendommen te verhogen. Get in touch with our sales department.
Nieuwbouw, renovatie of gebouwbeheer. SAUTER is uw betrouwbare partner voor duurzaamheid, operationele veiligheid en comfort van vastgoed. Met onze intelligente oplossingen voor gebouwbeheer, kamerautomatisering en technisch facilitair management beschermen we uw investering en ondersteunen we u bij het behalen van uw ESG-doelstellingen. Wij creëren duurzame omgevingen. Sinds 1910.
TLC TECHNICAL SERVICE TRADING COMPANY LIMITED
219/8 Duong so 5 Khu pho 3, Binh Hung Hoa Ward Binh Tan District, Ho Chi Minh City, Vietnam. Tel. +84 (0) 90 2540 929 long.nt(at)tl-controls(dot)com http://www.tl-controls.com/ Sauter Building Control International GmbH Hans-Bunte-Strasse 15 DE-79108 Freiburg i. Br. Tel. +49 761 510 54 05 Fax +49 761 510 54 20 ms.sbci(at)de.sauter-bc(dot)com www.sauter-controls.comOm het formulier te verzenden, moet u inhoud laden van reCAPTCHA. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.
Meer informatie